Не секрет, що взяти участь в тендерних закупівлях може далеко не кожна компанія. Щоб подати заявку на участь в торгах, важливо, щоб потенційний учасник відповідав всім критеріям. Це означає, що у компанії не повинно бути проблем з документацією. Це один з базових моментів. Більш того, сама заявка на участь в тендері повинна бути оформлена виключно українською мовою. Якщо ж в якості основної мови буде інша, то обов’язково повинен бути переклад. Більш того, в самій заяві не є припустимими помилки, навіть самі дрібні. Всі тендерні закупівлі проходять через систему Прозорро. В свою чергу, для роботи з цією системою, підприємцям потрібно зареєструватися на авторизованих майданчиках. Хорошим прикладом такого майданчика є українська універсальна біржа (УУБ). Для того, щоб почати працювати з цим ресурсом, потрібно перейти на сайт tender.uub.com.ua та виконати всі відповідні умови.

Що таке тендерна розсилка

Говорячи простою мовою – це один з найбільш ефективних методів пошуку підходящих тендерних замовлень. Не всі підприємці мають реальну можливість постійно аналізувати всі пропозиції та вибирати ті, що підходять конкретно їм. Це досить важко, враховуючи кількість створюваних тендерних замовлень.

У випадку з тендерною розсилкою, цей процес значно спрощуються. Виконавець має можливість скористатися фільтром та самостійно обрати певний перелік критеріїв, яким повинні відповідати всі оголошення.

Скориставшись фільтром і вказавши всі ці моменти, всі ті оголошення, що будуть відповідати вказаним критеріям, відправлятимуться на електронну адресу, що була вказана в самому початку. Таким чином, підприємці мають можливість не витрачати свій час на ознайомлення зі всіма пропозиціями, навіть тими, що їм не підходять.

Важливо, в процесі підготовки тендерної розсилки правильно вказати адресу електронної пошти. Більш того, ще потрібно уділяти особливу увагу обраним критеріям. Сервіс УУБ пропонує авторизованим користувачам досить функціональний фільтр, де можна підбирати тендери по величезному переліку критеріїв.

Переваги тендерної розсилки

До сильних сторін подібної функції можна віднести:

  • Економію часу;
  • Швидкість оновлення пропозицій;
  • Можливість виключити непідходящі пропозиції.

Головне – це правильно підійти до процесу фільтрування пропозицій й не помилитися ні в одному з аспектів.